香港睇醫生網首頁
醫療劵
司徒玉清醫生
Dr SZETO YUK CHING
註冊專科:
[ 牙科 ]
Tel:
2363 2437
地址:
九龍尖沙咀彌敦道26號1605室
專業資格:
英國皇家外科醫學院牙科全科文憑
美國密芝根大學牙科博士
提供醫療程序及手術:

其他資料:
收費:
$300起藥費另計
診症時間:
敬請預約
使用醫院或其他服務診所:
診所以外提供的服務:

  # 17740
doris 報告:
10/28/2013 10:17:18 PM
• 診症日期 : 2007年----
• 求診目的 : --
• 診金收費 : ~ $ -
• 輪候時間 : 需預約等候頗長
• 光顧經驗 :初次光顧
總評 1.3
專業態度 :
 2
對症下藥 :
 1
診金合理 :
 1
經歷詳述:
今日很唔開心, 我book0左今日去到紅磡一間牙醫脫智慧牙, xxx清, book0左17:00準時到, 一直係0個到等, 等到半個鐘後, 有個姑娘走0黎叫我照大片, 但我只係想脫一隻牙, 便婉拒並用之前已照過0既細片, 點知一個鐘後, 有個姑娘比返之前我照0個張片及一張卡片, 叫我去搵過第二個牙醫! 我好氣憤!
第一: 佢浪費我0既時間, 為何唔一早就跟我說要refer我去第二個醫生? 她解釋今日多診, 沒有時間? 都只不過係一句吧?!
第二: 佢有欺騙金錢之嫌! 當佢叫我去搵第二個醫生時, 我則問佢如果我係佢0個到晾大片, 係咪有得做脫牙手術?! 佢無回答我, 只係話我隻牙好難脫, 要搵專科, 即係咪就算我照0左大片, 都無得脫牙吧?! 那為何她們還要我去照大片? 好彩我無照到, 唔係我照完又無得脫, 仲要去過第二個醫生到再照多次, 金錢損失必多! 這家診所不單不負責任, 仲要呃錢!
第三: 我上星期去0個到睇牙, 當值的另一位牙醫幫我睇牙, 睇完之後佢話我有少少發炎, 我問她們係咪食完d藥就可以來脫牙了吧? 她們答可以, 於是上星期五就book今日進行手術, 但竟然係佢0地無料到要我去睇第二個牙醫, 不如係我睇牙0個日就跟我說要睇專科吧?! 浪費我的時間及金錢! 令我對牙醫失晒信心!

簡評:
個人觀感- 態度有失、醫德有損
經歷過程- 求診病人實在太多,等候需時
推介意見- 本人絕對不會再作光顧
回應 doris 尋醫報告
*必須填寫
*必須填寫



更換圖片

Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved