香港睇醫生網首頁
陳寶德醫生
Dr CHAN PO TAK
註冊專科:
[ 皮膚及性病科 ]
Tel:
2526 0522
地址:
香港中環皇后大道中70號卡佛大廈1106室
專業資格:
香港大學內外全科醫學士 1992
英國皇家內科醫學院院士 1995
香港內科醫學院院士 2004
香港醫學專科學院院士(內科) 2004
提供醫療程序及手術:

其他資料:
收費:
$700起
診症時間:
星期一 ︰ 1000-1300; 1500-1900
星期二 ︰ 1000-1300; 1500-1900
星期三 ︰ 1000-1300; 1500-1900
星期四 ︰ 1000-1300; 1500-1900
星期五 ︰ 1000-1300; 1500-1900
星期六 ︰ 1000-1300; 1400-1700
使用醫院或其他服務診所:
診所以外提供的服務:

  # 12597
Danny 報告:
11/21/2011 1:04:29 PM
• 診症日期 :
• 求診目的 :
• 診金收費 : ~ $
• 輪候時間 :
• 光顧經驗 :
總評 6
專業態度 :
 7
對症下藥 :
 1
診金合理 :
 10
經歷詳述:
I visited Dr. Chan in St. Paul hospital. I got serious sideeffect with his medicince given to me. Please be aware that he gives you medicine with 類回醇even though your case is not serious.
Ngan Lee回應:
I echo the comment made by Danny. I took my mom to St Paul's hospital this afternoon for skin rash and itch, and he prescribed 3 different kinds of 類固醇 (for face, legs and arms) for my mom who is aged 88. I didn't argue with him on cite but I am seriously in doubt about his professionalism. Since he is a specialist, doctor's charge is $300, and the medicine is $400 +. For sure, I will not give the 類固醇 oitment to my mom.
Wai回應:
我是在聖保祿醫院看這位醫生的,他是我看過所有皮膚醫生之中最差的一個。
我問他一些皮膚問題,他説這裏沒有紫外光燈所以檢查不到,除非在他的診所。(這句說話明顯暗示我應該直接光顧他本身的醫務所)
再問他問題,他的答案模棱兩可,更過分的是居然跟我說我皮膚上的疣 (應該是很普通的皮膚問題)因找幫人做美容的醫生才可處理,他本身是不做這種皮膚病的。
跟着我的皮膚之前因皮膚病令我有一些疤痕有沒有藥膏可幫忙,他又說這個冇嘢可以幫忙。
所以我問他處理的是什麼皮膚問題,他的答案是例如生廯,香港腳等。

我今天才看到之前原來這𥚃也有人在投訴他,如果早一點看到的話便好了,一定不會看他。
c回應:
今日係聖保祿睇佢,佢撘野九唔搭八。同我講係r到有疤同我講冇野可以做。同佢講我冇r過喎。佢同我講可能係我情不至禁r左唔知。最後我忍唔住問佢 我真係冇整過佢咁而家有冇野可以做。佢講冇。我講其實而家都會生啲細細粒既咁可以點?佢講你再睇醫生喇。我心諗我而家未睇緊醫生囉。你講緊咩。最後佢講如果你咁擔心可以切出黎化驗。你咁講野我點敢比你幫我呀。佢再講 不過你有敏感要做會好煩。我知佢都係hea我嫁喇。最後我叫佢寫番張今日症斷我咩同寫覆轉介信比我算。如果有咩事都有証據。
400蚊當買兩張紙算。
Chan回應:
One of the worst dermatologists ever visited and i have visited a lot in my life. His practice is to ward you off telling you either 1) he cannot treat it, or 2) nothing much can be done about it. Highly unprofessional and irresponsible practice.
回應 Danny 尋醫報告
*必須填寫
*必須填寫



更換圖片

Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved