香港睇醫生網首頁
醫療劵
許鍵文醫生
Dr Hui Kin Man Ben
註冊專科:
[ 眼科 ]
Tel:
21807059(預約熱線)
地址:
九龍尖沙咀堪富利士道8號格蘭中心13樓1306室(尖沙咀站A2出口)
專業資格:
眼科專科醫生
香港中文大學內外全科醫學士香港醫學
專科學院院士(眼科)
香港眼科醫學院院士
英國愛丁堡皇家外科醫學院院員
香港中文大學工商管理碩士課程(醫療)
提供醫療程序及手術:
- 全面眼睛健康檢查及治療
- 所有眼睛疾病手術,包括
白內障、青光眼、黃斑點病變、視網膜病等
- 眼角膜或板層眼角膜移植
- 激光治療
- 日間手術及駐院服務

其他資料:
新界將軍澳唐德街9號將軍澳中心商場B01b舖
(港鐵將軍澳站B2出口)
Tel: 34174803
收費:
$800起藥費另計
診症時間:
敬請預約 ︰
星期一︰1000-1300(尖沙咀);1400-1800(尖沙咀);1900-2100(將軍澳)
星期二︰1000-1300(尖沙咀);1400-1900(尖沙咀)
星期三︰1000-1300(尖沙咀);1400-1900(尖沙咀)
星期四︰1000-1300(尖沙咀);1400-1900(尖沙咀)
星期五︰1000-1300(尖沙咀);1400-1800(尖沙咀) ;1900-2100(將軍澳)
星期六︰1000-1500(尖沙咀)
星期日及公眾假期︰休息
許鍵文醫生名片
使用醫院或其他服務診所:
聖德肋撒醫院; 香港浸會醫院
播道醫院; 聖保祿醫院
養和醫院; 仁安醫院
香港港安醫院;荃灣港安醫院
明德醫院; 寶血醫院
診所以外提供的服務:

  # 35194
寧先生 報告:
7/30/2022 2:32:00 PM
• 診症日期 : 2022年----
• 求診目的 : 眼睛疾病 眼瘡
• 診金收費 : ~ $ -
• 輪候時間 : 需預約等候片刻
• 光顧經驗 :本網評譽參考
總評 2.3
專業態度 :
 1
對症下藥 :
 1
診金合理 :
 5
經歷詳述:
因為眼瘡既問題仲未好得番, 所以就搵專科醫生睇, 睇到好多好評就揀左睇許醫生, 預約唔難, 診所既姑娘都好NICE, 就算係要求即日睇都安排到。
去到診所發現好多人睇, 大約有接近十個病人坐滿係診所, 因為好多都係因為手持醫療卡睇。
等左一陣就有姑娘先幫做簡單檢查, CHECK度數, 量眼壓。D姑娘真係幾NICE, 會細心講解, 睇完令藥都會解釋點用。
同醫生講完我既症狀, 醫生就為我檢查我眼瘡個位, 但就真係淨係睇左個個位, 講我問題唔嚴重, 唔需要做手術個D, 依次第一次睇就處方類固醇眼藥膏, 整個過程應該幾分鐘就睇完。
按足醫生指示, 除左用藥, 仲有熱FU清潔乜都做齊, 就算問左醫生佢話唔洗戒口, 但本人亦自行戒口, 想早日康復, 但最終用左兩星期都係未好得番, 就按期去覆診, 轉左比類固醇眼藥水。
醫生話可以停左熱FU去, 咁我跟足指示, 隔左成星期都係未見完全好番, 隻眼都仲係明顯紅腫, 就又番左去覆診, 再換左滴幾支眼藥水, 話好番就唔洗番去覆診。
用左一星期, 情況冇變, 咁就又覆診再問下許醫生意見, 佢睇完我隻眼, 話我咁既狀態其實已經係好番哂架啦, 唔洗再用藥, 亦都唔洗再去覆診, 聽到一個專科醫生咁講, 而我一個普通人, 我個下就信左醫生, 好開心咁走左啦, 仲話好多謝醫生呢一個幾月的治療。
番到屋企我同屋企人講番話唔洗再覆診, 我已經好番哂, 屋企人睇下我隻眼, 仲係好明顯既又腫又紅, 完—全唔覺得係好番, 咁我再客觀睇下, 又真係左右眼完全唔同情況, 出事隻眼仲係幾明顯既腫+紅。
隔左咁耐都未好番, 屋企人同自己就好擔心係咪其他嚴重病變之類, 我仲打算入私家醫院做次完整檢查前, 但經朋友介紹轉左另一個眼科醫生, 同許醫生唔同, 另一位醫生唔係醫療卡個D醫生黎, 我比哂所有藥新醫生睇, 佢好仔細睇完D藥再幫我檢查雙眼! 係雙眼!! 唔係單單只係我眼瘡個隻眼, 而且新醫生仲係全眼上下左加咁檢查哂, 唔係好似許醫生咁主要睇我眼瘡個隻眼同個個位。最後新醫生幫我檢查完, 清理左眼入面既膿, 仲順便通埋眼腺, 再解釋安慰我眼既情況, 同許醫生既5分鐘內完差好遠, 新醫生睇左我接近半個鐘, 今次再滴左一星期藥, 我隻眼隔左兩個月終於真正咁好番。
許醫生係我隻眼係普通人一睇就見到既又腫又紅既明顯情況, 竟然講我完全好番, 唔洗再睇醫生.. 令我誤診同感到非常失望, 因為前前後後睇左許醫生5次, 如果覺得醫唔好病人, 其實叫個病人去睇其他醫生都好過話個病人完全好番哂﹗真心失望...

簡評:
個人觀感- 有欠詳盡、耽誤病情
經歷過程- 需要自己主動提出較多的諮詢
推介意見- 本人絕對不會再作光顧
回應 寧先生 尋醫報告
*必須填寫
*必須填寫



更換圖片

Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved