香港睇醫生網首頁

廖志勇醫生

Dr LIU CHI YUNG, SIMON

註冊專科:
[ 牙科 - 家庭牙醫科 ]
Tel:
23902091
專業資格:
澳洲雪梨大學牙科醫學士
香港牙科醫學院院士(家庭牙醫學)專科
香港醫學專科學院院士(牙科)
英國愛丁堡皇家外科醫學院牙科全科院員
提供醫療程序及手術:

其他資料:
收費:
診症時間:
星期一:10:00am-1:00pm;3:00pm-7:00pm
星期二:2:00pm-7:00pm
星期三:10:00am-1:00pm;3:00pm-7:00pm
星期四:2:00pm-7:00pm
星期五:10:00am-1:00pm;3:00pm-7:00pm
星期六:10:00am-4:00pm
星期日:休息
公眾假期:休息
使用醫院或其他服務診所:
診所以外提供的服務:

廖志勇醫生

  # 27209
 報告:
• 診症日期 : 2016年9月9日
• 求診目的 : 傷風感冒 洗牙、撞碎骨受傷
• 診金收費 : ~ $ 500
• 輪候時間 : 需預約等候片刻
• 選尋原因 : 間中光顧
總評 8.3 / 10
專業態度 :
 10
對症下藥 :
 7
診金合理 :
 8

廖志勇醫生 - 尋醫經歷詳述:

2016年9月,找 廖志勇醫生,洗牙$500及检查 找個四五位牙醫,廖醫生最願意解答我的問題。


【問題】 上星期左下最尾两隻牙的牙肉發炎,用漱口水(含chlorhexidine)漱口幾日消炎。該位置最易留存食物渣宰,但很難清理。 ~~近一個月,有两次,左下尾2及3的大牙之間,咬到骨好感覺強烈,好似補牙位置鬆脫,但今朝用木棉花棒咬,又不覺得有問題,上次诊症時都有此問題,但照x光話冇事。~~ 唔知點解,擦牙好仔細,但洗完牙一個月又開始漸變黑,變黑的牙跡同埋牙肉萎縮有冇關係?~~擦得多牙肉痛,细力又去唔到污,大力又傷牙肉萎縮,應該點呢?~~ 如果補牙材料脫落,吞咗會唔會有害? ~~有牙醫勸我要每半年洗一次牙, 是否適合 ?


【醫生解答】

~~ 幾次咬硬骨疑似鬆脫的補位置,醫生說照X光沒有鬆脫只是見到有一條似頭髮般的小痕裂痕,暫時不用處理。 因為每次換新材料補同一個位置,都要把該洞磨得更大才可以。

~~牙齦萎縮得很快,可找專科在上颚取肉,補牙齦。

~~ 洗完牙很快又變黑,如果没有煙、咖啡、茄汁、茶……,可能维他命C不足,補充生果或補充劑,減少牙齦發炎,減少萎縮。亦可能与牙石有關。 ( 上述漱口水會令牙齒變黑,副作用多)

~~送漱口水,一蓋漱30秒,過清水。

~~ 電動牙刷同手動牙刷差不多。

~~ 牙醫洗牙都有一定的磨損,你的情況,九個月洗一次較好。


感覺: 醫生態度甚好 !今次洗牙, 暗角位,牙縫間,沒有一些牙醫洗得那般白, 但洗得很白,會否更損害牙齒就不知道。


簡評:
個人觀感- 詳盡親切、耐心施診
經歷過程- 醫生會清晰明確的講解其病情
推介意見- 可能人夾人緣自己衡量

Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved