香港睇醫生網首頁

鄺潤德醫生

Dr Kwong Yun Tak

註冊專科:
[ 普通科 ]
Tel:
專業資格:
MBBS(HK)
DCH(Ireland)
提供醫療程序及手術:

其他資料:
收費:
診症時間:
使用醫院或其他服務診所:
診所以外提供的服務:

鄺潤德醫生

  # 19987
 報告:
• 診症日期 : 2015年----
• 求診目的 : 腸胃不適
• 診金收費 : ~ $ -
• 輪候時間 : 需預約準時
• 選尋原因 : 光顧多次
總評 9.6 / 10
專業態度 :
 10
對症下藥 :
 10
診金合理 :
 9

鄺潤德醫生 - 尋醫經歷詳述:

鄺醫生的確是仁心仁術,我和女兒都感謝他!
簡評:
個人觀感- 詳盡親切、耐心施診
經歷過程- 醫生會清晰明確的講解其病情
推介意見- 值得向有需要人仕推介
鄺潤德醫生

  # 19624
會員  報告:
• 診症日期 : 2014年2月--
• 求診目的 : 傷風感冒
• 診金收費 : ~ $ -
• 輪候時間 : 不設預約等候1小時
• 選尋原因 : 初次光顧
總評 2 / 10
專業態度 :
 1
對症下藥 :
 1
診金合理 :
 4

鄺潤德醫生 - 尋醫經歷詳述:

呢件事發生係幾個月之前, 但本人對呢件事仲十分耿耿於懷。後來發現可以擇寫尋醫報告,所以到此發表一下個人感受,讓大家來評價事件。

個日我發燒,突登等到佢中午開診既時間就到左診所,平時睇開隔離個間,但係當日佢排長龍,我又真係好唔舒服,所以決定試試呢間。

明明已經到左開診時間,但係我坐左係診所8-9個字,醫生先返到,再加上等埋之前輪緊既病人睇証既時間,我大約等左一個鍾先見到醫生。

醫生知我發燒,問左病徵後,就拎起聽筒準備聽診。佢拎起聽筒個陣叫我放鬆D,之後一句都無講就扯起我件衫,將手申入我心口既前方(我好肯定係心口,如果聽肚個D我一唔會覺得有咁大問題),跟住我先說明我係一個23歲發育完成既女生,我覺得呢件事好奇怪,我反應過黎隔住件衫捉住佢隻手,我問:唔係可以聽背隻架咩?跟住佢語氣突然變重,話如果唔比佢聽點幫我睇?

我話:我睇左咁耐醫生,在成人後我睇既醫生都係聽背隻,我未試過有人聽心口,即係証明聽背隻呢件事係可行架啦,佢就話我唔比佢聽,就搵第二個醫生啦,你唔比我聽我唔會幫你睇(語氣變得更重)。

之後我就話,我咁唔舒服等你等左成個鍾,你E家話唔睇?
佢就話你唔比我聽診我點開藥比你?跟住叫我走
於是我就拎返D野走,但當時覺得好委屈,一出診所就喊左出黎,我明明已經咁唔舒服,明明係可以避免聽心口,點解仲要比人鬧,仲要拒診?我次後諗,如果佢掂到我既話我一定會報警,但係其實佢只要同差人講話佢只係聽診,佢就一D罪責都無。

但係明明其他醫生都可以聽背隻,佢就堅持要聽心口,到底道理何在?希望如果有女仔想睇呢個醫生,希望你地可以睇到呢篇文,我過左半年,呢件事都記得好清楚,個種唔開心都E家都仲歷歷在目!
簡評:
個人觀感- 態度有失、醫德有損
經歷過程- 醫護之語調態度令人無所適從
推介意見- 本人絕對不會再作光顧

Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved